Продавець Битовік - запчастини для побутової техніки розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2815 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 15.07).

+380 (98) 374-74-94
+380 (95) 374-74-94
+380 (93) 374-74-94
Вінниця, Україна
Битовік - запчастини для побутової техніки
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У нашому інтернет-магазині передбачено процедуру повернення та обміну протягом 14 днів з моменту покупки товару. Процедура відбувається відповідно до чинного законодавства України. Якщо Ви з якихось причин незадоволені своєю покупкою, то можете повернути куплений товар, ми повернемо вам гроші, або зробимо заміну. Відповідно до чинних норм законодавства, запасні частини не мають гарантійного терміну експлуатації, оскільки запчастини не є товарами, готовими до експлуатації. Також ми не знаємо, як споживач буде використовувати цей виріб. Ми від себе даємо мінімальну гарантію на певні групи товарів. Інформацію про гарантію можна уточнити у менеджера компанії при оформленні замовлення. Процедура повернення та обміну складається з кількох кроків: Повідомте причину повернення та контактні дані. Після повернення менеджери нашого інтернет магазину здійснять перевірку товару, а також даних на замовлення покупця. При дотриманні всіх умов повернення-обміну ми протягом 7 днів повернемо вам гроші або обміняємо товар. Повернути або обміняти товар на аналогічний можна за умови: Товар має виробничі пошкодження, недоліки, заводський брак або є несправним - повна компенсація з нашого боку. Помилково відправлені комплектуючі з іншими параметрами та характеристиками – повна компенсація з нашого боку. Товар належної якості, але не підійшов покупцю з певних причин — усі витрати за пересилання (обидві сторони) бере на себе покупець. Умови, за яких товар обміну та поверненню не підлягає: Явні сліди експлуатації (запчастина має ознаки стороннього втручання, подряпини, сколи та інші механічні ушкодження). Порушено цілісність упаковки (товар не в повній комплектації, відсутній хоча б 1 елемент). Сліди невдалого самостійного ремонту (запчастина виведена з ладу через непрофесійну установку некваліфікованим спеціалістом). ВАЖЛИВО: довіряйте ремонт виробу лише сертифікованим працівникам сервісного центру, які мають авторизацію та дозвіл на заміну запасної частини від виробника). Зміни в конструкції (конструкція виробу або окрема його частина порушена через неправильну експлуатацію - не за призначенням або в екстремальних умовах). Пошкодження специфічного характеру (товар має ушкодження, спричинені технічними причинами, наприклад, перепад напруги, впливу зовнішнього середовища, несприятливий збіг обставин

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner